Wednesday, June 15, 2005

競選特首show

曾蔭權已獲得674名選舉委員提名,如無意外他將如劇本所述出任下一屆行政長官。
很多人相信曾蔭權的管治手腕較純熟,又得民心,應可比董建華更有作為。
其實是次選舉結果大家早已知道,我想不少人應同我一樣把提名過程當show睇,睇完得啖笑。
有人說曾的民望和質素都比對手好,因此當選可謂眾望所歸,這的確無可置疑。但如果今次選舉候選人缺乏像曾蔭權這樣有冠軍相的人,市民和傳媒的眼睛會放在哪裡?會否重提普選特首?整個過程中我不見有人重提普選特首,是否有曾蔭權香港人便忘記了這個長遠目標?
曾落區時曾許下不少承諾,如與社工見面、考慮最低工資及最高工時;在我看來都只算是門面工夫。講多不如做多,全港市民都會監察他上任後會否兌現承諾。

Further reading:
曾蔭權角逐香港特首"勝券在握"(BBC中文網)
李永達詹培忠認輸(商業電台)

2 Comments:

Anonymous said...

但坦白講,
我覺得普選都會係佢勝出的。
我個人,都會覺得佢在香港這個地方,已經算是較為合適的人選。
如果他不出來選,會有更多其他的問題。

milkman said...

我無話佢普選唔會贏;我都話佢民望高,所以普選佢都會贏。
我又無話佢唔係好人選,我只係想講d人忘記要爭取普選啫。