Friday, June 03, 2005

返工雜感(part 2)

辭了工後好多同學問我為何辭工。
其實自己都搞不清最主要的原因,可能因為原因根本不止一個。
既然要做街頭問卷調查,自然會被人拒絕,因為我自己也曾拒絕人--要我在街上停下腳步幫一個陌生人做問卷的機會近乎零--現在終於自食其果,食檸檬的痛苦被人萬倍奉還。頭兩日很快便因為被人拒絕而無心情繼續問,幸好到第三日時已經麻木,未開口問已打定輸數,因此當別人肯停下來做問卷時自己反而覺得奇怪。
份工每日做八小時,有45分鐘午飯時間,另加15分鐘小休(我第七天才知道),所以每天要企七小時,覺得好辛苦,猶其是第一日放工後雙腳酸痛得真想斬它下來,這樣可能會更舒服;那晚痛得根本睡不下;但我後來得知有人返10個鐘,又有一位同學也是如此(另一份工,要企十小時),便知道自己那些痛苦其實是小巫見大巫。返了數天後懂得把握食飯時間休息,腳也沒那麼痛。
返這份工後有些人說我不應做這種「無出息」的工,那些人包括我呀媽、兩個見工時識的朋友和一位答問卷的師奶。其實自己揀這份工時沒有思考過這份工有無出息,覺得反正有錢便有出息,而且想試試打工的滋味;後來可能已嘗夠了苦味,又覺得份工「都幾無聊」,無野學,心想可能自己天天去圖書館刨書還更有意義,雖然會無錢收。
到現在我仍不明白自己辭工的原因,又或者其實我已很清楚原因,只是因為太複雜,所以不懂表達。

2 Comments:

Anonymous said...

haha~~你知道做嘢辛苦啦!!
我個份就好d,好得閒,成日都無嘢做,但個下仲衰過有嘢做,因為你要自己揾嘢做,如果唔係就會俾人鬧,所以寧願忙一點。
你那種工,我都試過,做咗二十日已經走人,我由早企到晚添,不過係sell idd service。
其實無咩話無出息,有出息咁有點,都係暑期工啫,講真,都為錢啫。我都俾我阿媽、爸話我無出息。不過我自己覺得自己做得開心咪得,唔駛理咁多,都係做下part time 啫,本來就唔係一出黎做嘢就做經理,或者甚麼的,邊個唔駛捱。

milkman said...

我一直覺得sales唔係咩好工,無固定收入又要托人大腳,我做呢份工只係想試試而已