Monday, June 27, 2005

Celebrate for the new photo-uploading function!!


so i quickly uploaded another 2 worthless pics...



但我想我仍會用flickr, 因為blogger只提供空間, 沒有像Flickr那麼多功能(album, add note, tag...)
ENJOY!!

5 Comments:

Anonymous said...

saving private "XERO"!!!!!!!!!!!!!
o晒咀!!!!!><
奶文,你好忠心呀!!!
果然係騏哥第一軍團團長!!!
仲有,
你將維他奶同chem結合埋一齊.......
小心禮sir找你算賬哦!!!!!
呵呵~~~~~~~^^

milkman said...

你係咪嘉婉呀?做乜唔打名?
騏氏試劑(xero's reagent)係Prof.Xero最新o既研究成果黎咖,佢e家可以人工合成xero's fuel,又為全球燃料有限的問題貢獻左一分力啦~~

Anonymous said...

你又知係我o既??
哈哈~~~~^^
我唔記得o左打呀!!!!

喂~~~~~~~~~
xero's reagent係維他奶???
嘩~~~~~~
騏哥飲咁多......
會唔會自我爆炸o架???
呵呵~~~~~~~^^

Anonymous said...

學長and教授~~~
你係時候為榴槤系清理門戶啦!!!
呢個prof.kk.lam/xero,
完全唔當榴槤研究係一回事,
置所有榴槤於死地!!!
請用你支usp幹掉他啦!!!
係時候revolution啦!!!

milkman said...

好!等我叫埋lala拎埋支thompson m1a1先~

PS 嵐嵐你係咪都有份夾支usp? thx very much!!