Sunday, June 19, 2005

又短一年命!

前日乃小弟生日,有幸和一眾朋友在阿秋(抽?)工作的餐廳食飯(兼倒亂?),真是非常開心。
從小家中都無特別慶祝生日的習慣,通常仍會在家中吃飯,但那餐會特別豐富,父母亦特別「哦」多兩句,自己直到現在亦覺得這樣沒有不妥;前晚亦不覺自己特別,忘記了自己正在慶祝生日,但我十分享受和大家一齊吃飯那種氣氛。
我自問自己不是一個好人,所以不禁懷疑自己配不配有這一晚;但我仍要多謝每一位出席的朋友。

PS 多謝阿秋碟串燒,我幾飽都食埋佢!希望o個晚無麻煩到你。
多謝6位夾錢送支USP俾我,愛不惜手中。
多謝趣整的蛋糕,食得出有俾心機整。

PPS 食完飯去打機,終於初步掌握如何玩賽車(1st runner up!)同Z Gundam。
(如有該晚的相請send去我的Email, thx)

2 Comments:

Anonymous said...

raymond, o個晚去唔到,唔好意思呀!!
我真係好想去,不過唔得,對唔住!!
你o個晚開心就得啦!!你說得對,一班朋友食飯已經係一件賞心樂事!!仲有,誰說你不是好人??我倒覺得你是一個好人呢!!要不然怎會得到騏哥垂青呢!!哈哈~~~^^

milkman said...

唔緊要, thank you so much!!