Wednesday, January 17, 2007

男人不壞,女人不愛?!

早前於網上看過一個「男人不壞,女人不愛」的故事,說一個男孩因為好人,所以沒有女孩喜歡他,最後男孩只好變壞,但他已不懂喜歡人;當時看罷只覺得這是一篇讓人消磨時間的文章,沒有放在心上。
昨天閒談中又再說起這個話題;很不幸地,當說到女孩是否真有這種心態時有位女性朋友說這是「一個自己都難以接受的事實」。聽罷不知怎的感到很不安,思緒久久未能平復。
從小到大我們都被教導要怎樣做個好人,但當我們長大後卻發現這個世界並不時常需要好人
這立刻令我想起近日閱讀中的Freakonomics.
"...and I found myself being punished for everything I'd ever been taught was right. I got all A's and was hated for it; I spoke correctly and was called a punk. I had to learn a new language simply to be able to deal with the threats. I had good manners and was a good little boy and paid for it with my hide."
(作者Steven D. Levitt和Stephen J. Dubner引用以上一段出自一位黑人的說話來說明為何黑人普遍比白人於學校取得較差的成績。)


雖說未必每個女孩都這樣想,也說這種「壞」未必是我想的那種壞,但為何會有這種情況?
令我不安的不只是單純「選男孩」的問題,而是為何當人(包括所有人)知道甚麼是「好」甚麼是「壞」,卻仍會選擇「壞」?這是一個很值得討論的問題。

3 Comments:

Anonymous said...

HAHA~~~可能因為乖給人的感覺悶,但壞卻會帶不可估計的刺激。

你又唔駛咁擔心,可能係女仔心目中你唔係好人lei……haha都唔知應該開心定唔開心

不過我都覺得太過規矩的人實在有點悶……謙哥is a good example……and extreme case haha

milkman said...

即係其實所謂ge壞=刺激?好=悶?咁會唔會去到一個地步例如跟左個通輯犯?我覺得咁幾刺激呀~不過我相信人到左一定年紀就玩夠,想安定落黎。
我唔係擔心自己,問題係呢種心態實在難以理解

Anonymous said...

因為呢個世界話俾我地知, 好人通常係kai子, 傻仔or悶蛋...所以都會不被注意, 但係壊人就係好玩, 難捉摸, 一定有人注意到佢...
所以當我地想被人注意ge 時候, 我地都會tend to 變壞...縱然我地知道壞其實係唔好gar...
呢0的都係世界俾我地ge 錯ge 觀念...
所以, 唔駛懷疑自己應該係咪應該做壞人, 做返好人la~! =]
p.s. 我, as a girl, 同意男孩子唔應該悶, 但唔係壞ge... 即係有小小naughty, 唔需要經常咁認真... =p