Monday, March 20, 2006

訂了!Moby - Hotel/Ambient

近來迷上了Moby,所以想買他的CD。但香港音樂主流如此狹窄,相信很難找到他的CD,雖然他是electronica一哥,無數音樂獎項得主,很多作品成為配樂。

  • "God Moving Over the Face of the Waters" in 1995 motion picture "Heat"

  • "Why Does My Heart Feel So Bad?" in 2001 motion picture "Black Hawk Down"

  • "Porcelain" in PCCW 電視廣告

    因為亂猜信用卡密碼,網上購物服務被凍結了,幸得阿邦相助,幫我落訂,真是很感激。
    在一個香港網站訂了Hotel限量版(+bonus disc:Ambient),不知要等多久才送到呢?

    延伸閱讀:
    Moby - Wikipedia (Also as source for this post)
    moby.com

    7 Comments:

    Anonymous said...

    老爸..你真聰明!!

    milkman said...

    ??

    Anonymous said...

    "因為亂猜信用卡密碼,網上購物服務被凍結了"
    非聰明人不能做到!!

    milkman said...

    多謝!

    Anonymous said...

    不用客氣..兩父女ma!!

    milkman said...

    我之前上網search過都見到Hotel Tour, 不過最後都係買Hotel算啦~
    18我未聽過,不過我聽過Play,正到暈,網上d人話Play係佢另一張代表作。
    我都知HMV有但始終香港一般鋪頭唔會入呢d碟,同埋HMV d野唔係平,上網買仲抵。隻Hotel/Ambient我買左$102連運費,HMV個網頁話要$180......

    milkman said...

    係呀~!隻碟仲有好多正野,"7"之前d歌比較快,之後個d比較慢。基本上隻碟首首都咁正, trust me~
    :)