Wednesday, March 08, 2006

特報:騏上將是camp草!

3月2日跟Chem Eng同學燒蜆食lunch,乘升降機落LG5時巧遇Xero,聊了兩句,跟騏上將分道揚鑣後,
「嘩,原來你認識Xero?」住Hall 2燒蜆說。
「對呀,我跟他是中學同學。你也認識他?!」我說。
「怎會不認識?Hall 2 Xero喎~......他是camp草嘛,O'camp那時我們選了camp花和camp草——當然是不正式那種啦~」
甚麼?!他是camp草??你是認真的嗎?你真的認為他靚仔所以選他?」
「不是,只是玩玩而已。」
「他在Hall 2真的很出名嗎?」
「算是啦,他Maths很勁的嘛,拿A的,又去重考。」
「他還會自己出mock paper呢,格式跟足考試局的。」
「咁騎呢?」

所以我有理由相信,騏上將的宿舍生活過得不錯,雖然他當選camp草那段確實太戲劇性了。

7 Comments:

Anonymous said...

camp草????
唔係呀fa.......
it's really a big shock!!!!!!!!

看來騏上將已經成為那裡的風雲人物,
真的令人「鼓舞」又鼓譟!!!!!!!!><

Anonymous said...

多謝你的特報!!!
哈哈哈~~~
又笑左好耐!!!
哈哈哈~~~

奇奇榮登camp草!!!
真係可喜可賀!!!
佢現在真係勁!!!
除左"純數水上飄", "水怪", "騏上將"之外,
又成為"camp草"!!!
好勁呀奇奇!!!
哈哈哈~~~

milkman said...

haha, 你會唔會視佢為偶像?:D
燒蜆仲話見到佢成日著住見簽滿名ge衫(可能係7B個件),好奇怪。

Anonymous said...

CAMP草-.-
你係未都好想做呢??

Anonymous said...

我最近一次在我同學的房間內遇見他,我同學(又是我的labmate)住在PG Hall 2,一次我去找他討論功課、做lab-rept及pre-lab時,一開門就看見騏哥,我立即嚇了一跳。他正在打我同學roomate的電腦。
我:「你為什麼在這裡?」
騏:「我來這裡做功課。」
我:「哦。」之後和我那同學做Lab Rept…
(一個半小時後,我差不多做完o野,騏哥還在專注地打機)
我:「你不是說要做功課嗎?」
騏:「冇錯,我未做緊『功課』,我每晚都會來這裡頹廢地『做功課』。」
我:「你咁得閒呀!」
騏:「我有本事頹得起姐!~」
(非常大汗)

Anonymous said...

點解著住件簽滿晒名的tee???
佢想炫耀自己fans多?!咳咳咳~~~
真係...人紅都唔駛咁高調掛,
哈哈哈~~~

him哥~~~
好明顯阿奇奇係串緊你wor...汗
諗起佢0個時個樣應該都幾討厭=.=|||

milkman said...

謙哥我想知點解你個friend會識騏哥??