Saturday, February 25, 2006

病了

一直覺得自己免疫系統不錯,幾年來沒怎樣病過,至少人人都傷風感冒時我仍安然無恙,可能因為小時體弱多病,身體已訓練有素。但今年我終於「領o野」了。
從本星期開始已有咳和流鼻水,到了22日投票日時有些許喉痛,但我仍不以為然;在投票時間快要完時大叫口號叫人投票,喉痛加劇;晚上慶功時又吃了些辣的東西,聲音開始變調。23日醒來發現自己已完全失聲,用平時說話的力氣說話只能發出虛弱的呼氣聲。
22日晚上還相信自己的免疫系統是無敵,沒辦法,只好去看獸醫了。科大診所的醫生一直被稱為獸醫,據聞他們喜歡小事化大。第一次到科大診所,等了20分鐘,看的是個女醫生,然後取藥回hall,服藥後說話終於可以發聲,喉嚨也沒痛,但到現在自己仍未痊癒,仍咳、鼻塞、流鼻水。
一直都不信「小病是福」的鬼話,希望這次病後幾年也不用再病。

PS
1. 後來聽說診所的女獸醫較男獸醫醫術高明,不知這是否真的。
2. 獸醫開的咳藥水味道甜甜的,顏色和味道都像川貝琵琶膏。說真的,味道挺不錯。

8 Comments:

Anonymous said...

希望你早日康復啦~~~

記住呢排唔好講咁多o野,
如果唔係又失聲o架啦!!

milkman said...

多謝!
食藥後好多了,但過了有效時間後便打回原形。藥快食完了,怎麼辦?

Anonymous said...

我都係傷風and then睇city 醫生,但係d藥食晒都未好番!!^^"""不過十三元就算了!
你駛唔駛錢ga?

你要小心身體,我都覺得好似好少到你病!
特別你個邊又咁凍,wear多d衫!!

milkman said...

科大唔駛錢,我仲以為間間都唔駛tim~

milkman said...

多謝呀sir!
今日再去睇獸醫,男醫生,跟他說我狂咳,尤其是半夜時,他開了跟上次不同的藥給我,其中咳藥水(Actifed compound linctus)極酸極苦,飲後想扔了它。
奇怪的是我一個莊員又失聲兼喉痛但無咳(跟我上星期四情況一樣),那個醫生卻開了跟我一模一樣的藥給他......

Anonymous said...

你唔講我都差點唔記得你曾經說過你幾年冇病過,唔係果日你出唔到聲,我實成機勁「寸」你,而你又出唔到聲,反坑唔到。哈哈~~~XDDD

早點好返呀,唔係我請唔到你食o野嫁。

仲有,苦口良藥呀!藥不嬲是苦的,甜是因為加了additive,食得多唔好。

milkman said...

我唔認為你有「寸到我」ge機會囉。

milkman said...

haha :D
依家死剩d鼻水,希望可以快d好番啦。