Wednesday, February 15, 2006

情人節

今年情人節在科大度過,科大正值promotion period.
在這粉紅色的日子,男女牽手而過,當眾接吻,臉上掛著甜蜜的笑容。House 3有nom(nominated)莊員扮演新郎新娘行婚禮。
我早上07:30起床,到atrium promote、派花、派leaflet、class visit、派gift pack、開會for evaluation,晚飯後和莊員一同做功課、寫這篇blog。
但我快樂。

(當然我不介意更快樂。)

PS
1. promotion period是科大各nominated cabinet (少數例外如BSU)宣傳拉票的時間,各莊奇招盡出,場面熱鬧。較詳細情況遲些會blog。
2. 回宿舍見roomate 天培不在,心想他必是佳人有約啦,但從阿邦得知原來他加入的biochem莊今天開forum,真慘,心想他的現莊是否想搞"gap"。

4 Comments:

Anonymous said...

「當然我不介意更快樂。」
似乎有弦外之音喎, 奶文~~~
哇哈哈~~~^^"

btw, 加油呀!!!

Anonymous said...

果日forum 係我地nom 莊定架~~攪gag 呢~~XDDD

milkman said...

係喎,我記錯左tim~我地o個個都係我地定日子喎

Anonymous said...

嘩嘩..想同邊個講o家??
你想拍拖嗎?
那麼..我便有媽媽了~