Tuesday, November 29, 2005

觀塘線彩虹站往地獄列車

記得中六、七時有同學說過關於彩虹站月台的有趣故事。
話說彩虹站有三個月台,但中間那個月台長期沒有使用,地鐵乘客於該站那個月台只會看到路軌,不會看到有列車經過。但於某時某刻,該月台便會有一列車隨陣陣陰風進站,車上乘客個個臉色蒼白,目光空洞,木無表情。一般人沒有可能會看到這輛列車,因為它只為要往地獄的人而設......
我今天從旺角回宿舍,於彩虹站看到中間月台有這個景象:
彩虹站神祕月台
我非常之十分肯定地鐵公司並沒有在進行檢查或工程之類的事,這輛列車也不是要回車廠,所以這輛應該是往地獄的那輛列車吧~ 對!肯定是這樣!看來地獄還未到繁忙時間呢,因為車上空無一人;但我好肯定地鐵又發生故障了,因為我站了良久幕門還不給我開,累我去不成地獄,真令人氣憤!

14 Comments:

Anonymous said...

哈哈...好白痴..

Anonymous said...

有同感,好無痴……

milkman said...

你話我打d 野定個鬼故先?

Anonymous said...

你打既野好白痴..
你好可愛~

Anonymous said...

嚇死人la,gum 恐怖!
人地每次出入都經彩虹ga ma,竟然攞彩虹黎講d 咁驚ge 野,衰人!

Anonymous said...

看來..有人要你保護..嘻嘻..

Anonymous said...

christy, 你咁都被嚇親??唔係呀fa....~
奶文, 我下次要同你去彩虹站, 見證一下~~
叫埋christy一齊都好喎~~~~

milkman said...

好呀~
算啦,佢連hall2紅房都唔敢望,我唸佢下次返科大可能會係鑽石山轉巴士......:D

Anonymous said...

哈哈~~ 你真係咁想去地獄嗎XD?

講番~ 其實我記得每日都會有一兩班車入CH 中間月台, 其實佢會載真人既...有時早到左就唔開車住掛~

夜晚12點幾有架工程車駛過中間列台架~XP

milkman said...

其實我之前都見過中間月台有車停係度,不過當時唔得閒blog。
講真呢d所謂鬼故真係假無可假,上環站o個個都係超假 :D

Wilson Ng said...

Do you remember me?
I am Tat Man

milkman said...

當然記得啦!原來你都有寫blog?太好了!

Anonymous said...

其實那條是進出九龍灣車廠的路,每逢繁時間的前後,要加密班次時,就會有車進出中間的那個月台,而且我也答過!

milkman said...

him哥你應緊我?我post左先問你咖。