Monday, March 09, 2009

關於化驗儀器維修員

從事客戶服務的人久不久便要受客戶的氣,即使是專業人士亦不例外。
有時客戶的投訴不無道理,但有時卻是打橫黎講,只求出一口氣。
相信最難頂的是客戶自以為是,又不相信專家的判斷,一味以挑撥的語氣質問人。
或許大家不相信維修員是專家,覺得說穿了只是個「整機佬」。但維修化驗儀器入行至低要求是擁有學士學位,事實上有行家是MPhil或PhD畢業;他們要到上海、日本或歐美等地接受培訓,又擁有多年維修經驗。即使你覺得以上條件純屬碎料,他們維修儀器的能力應該絕不低於客戶,因為如果客戶能自己解決維修問題,根本不用工程師上門維修。

......

幸好我做不到醫生,否則今天我大概會先殺病人家屬,後救病人......(奸笑中) (這也可能是我做不到醫生的原因。)

4 Comments:

Anonymous said...

呢篇好精驚!HAHA
好彩你做唔成醫生。

milkman said...

唉,呢單野暫時算解決左,不過仲有d job未解決......

Anonymous said...

如果你做左醫生...我實唔會幫襯你...放心XDD

匯控...我想佢快D升返~~~!!!

milkman said...

嵐嵐你係匯控股東?