Wednesday, January 28, 2009

假期閒扯

家裡親戚少,三天假期大部份時間以打機度過,頹廢得來又有點過癮。

想不到家中電腦剛剛好夠快玩Need for Speed Undercover, 之前還以為不夠快;當然, 對畫面不能有任何奢求啦。

打了三天,終於買到架BMW M3...但一開車便覺得操控困難......是因為後輪驅動的原因嗎?


唔......我總覺得打賽車game後會有一種暈眩的感覺,但腦筋很活躍,看書也明白得快些;記得以前住hall時打賽車game也有這種感覺,所以會打機後才溫書......當然,這可能只是我想「先打機後溫書」的藉口啦。

雖說打機過癮,但「食得多龍肉都無味」,所以還是很期待餘下假期裡的約會。
=============

腦海間中閃過買車的念頭。雖說自己仍很滿意香港的公共交通,但有自己的坐駕還是會方便點吧?不過靠這份糧,即使買到車也養不起,光是泊車已承惠$3k港元/month......或許幾年後再想會較實際。



=============

祝大家牛年快樂

3 Comments:

Anonymous said...

我唔知中學幾年級時都係狂打NEED FOR SPEED!!= = 依家仲係玩緊NEED FOR SPEED.....................咁堅GEI!

Anonymous said...

好耐無同你"鍊"車 XDD
不過我已經無玩好耐loo
因為我部notebook都仲係同你玩果一部

Jeffrey

milkman said...

依家need for speed出左好多集啦,不過我都係覺得most wanted o個集最好玩呀jeffrey, haha