Tuesday, October 24, 2006

moby.live hotel tour 2005

DSCF0408
星期四百忙中抽空到信和買,但一直沒時間看;今天難得考完CENG231,發誓要輕鬆一下,於是下課後回到宿舍一回氣看畢全碟,high足整個傍晚,感覺超讚!
同場還給我看到ENIGMA的新碟A Posteriori和二手的Play賣, 看來不用多久我又要買碟了。
同日於旺角街頭看到有些男人派卡片,好奇一望,原來是賣咸碟的......幸好無人派給我。
前些日子忙到「得閒死唔得閒訓」,我想最辛苦的已經過去了,時間殺手lab report也解決了,接下來剩下一個mid-term和一些功課......我想日子會好起來的,大家一齊加油吧~!

2 Comments:

Anonymous said...

^^"""佢地個人有人想派俾你ga!唔認?!haha~~~你唔記得左你係potential customer la!!haha~~~諗起個日笑爆嘴!!不過個d人真係勁狼!~~

milkman said...

邊有人派俾我呀?我唔覺ge?