Monday, July 31, 2006

Fujifilm F30

6月初去瀋陽前我忽發奇想,提議下年暑假去西藏;原以為別人反應不會很熱烈,幸好阿邦和天培都很有興趣。自從由瀋陽回來後便發現去旅行無相機確實極不方便,不能拍下自己希望拍下的景物,所以回來後便一直說要買相機,幾經辛苦終於在兩星期前mark到sponsor (當然是來自父母,他們大概也明白旅行無相機很麻煩;他們一直煩著我說要看相,但相是用別人的相機拍的),買了討論區評價不錯,阿sir又推薦的F30.
Fujifilm F30

一些試拍照(click to zoom):
view from my home
Night view from the room window
天幕
GP03D
GP03D

PS
1. 相機是在旺角星際買的,剛巧那裡有抽獎,每買滿$100便有一張抽獎券,所以我有29張抽獎券,每張後面也得寫上名字電話。我好像回到幼稚園要練習寫自己的名字,而且要寫29次!
2. 關於去西藏的計劃,日期只定了在下年的暑假;我也知道來日方長,變數很多,但我仍希望下年能成行。

4 Comments:

Anonymous said...

死仔
我都有介紹你用富士
竟然忘記了我,忘記我的代價是下次見到你的相機要俾我玩先
”富士萬歲”

milkman said...

係咪謝加俊?haha, 無問題呀~ :)

Anonymous said...

真係拍得不錯wow!!
不過晒出黎可能又唔同ga wow!
有無晒過黎睇?

西藏!!希望你地真係成行啦!
如果唔係我就真係諗都唔駛諗!

milkman said...

未試過晒相喎,遲d要試下。
你又想去西藏?