Friday, July 07, 2006

CD豐收

6月買了共4張CD,多得在瀋陽用超低價買了3張(大約每張$20,正版的哦!):
Meteora - Linkin Park
X&Y - Coldplay
ENIGMA - Michael Creta
some CDs bought in June
原來Linkin Park叫林肯公園,Coldplay叫酷玩樂隊......後來又於網上買了Moby的18.
買Meteora是因為kkk介紹過breaking the habit這首歌給我,我又覺得幾o岩聽;但聽罷meteora發現Linkin Park比我想像中更hardcore, 所以始終覺得有點channel唔o岩,但又未至於接受不了。
X&Y只能用一個「正」字來影容,個人覺得全碟的歌都好聽,我就是喜歡coldplay那種斯斯文文,有節奏得來不會嘈到拆天的音樂。
ENIGMA是從radioIOambient電台認識的,那首principle of lust印象頗深刻,今次終於可以一次過擁有48首ENIGMA的作品(3CD賣RMB$18?!!而且是HDCD)。
18是Moby其中一張最成功的專輯,自從買了hotel後便一直密謀買這張18。很多人都拿18來跟play比,因為它們都是moby最成功的專輯。我覺得18的曲式確實跟play有些相似,但又少了play的dance味;雖然如此但我覺得此碟越聽越有味,我想應該會跟play一樣那麼「襟聽」。
積極「焚」機中!:D

4 Comments:

Samuel said...

Moby同Enigma正啊!!!

milkman said...

其實我發覺ENIGMA唔少歌都好似樣,如果咁多年出d歌都係咁似樣就認真麻麻啦;但對我黎講隻碟9成都係新曲,所以我無所謂,哈哈!
我加左background music喎,聽唔聽到呀?

Anonymous said...

奶文, samuel唔係我啊, 我唔會串錯自己個名ga :_:
我係sammuel啊

milkman said...

haha~
:D