Friday, August 06, 2004

打wargame

venue: 青龍頭
time: 5/8 ~1600-1800
milkman & lala vs 豬西&智皓
4 rounds
killed 3
died 4
further comments:
個度真係成個斜坡,好荒,勁多草&樹&蚊,好彩噴左蚊怕水。
行過去打game個度個條路好近民居,如果有人從窗口張望一定會見到我們,不過d人可能已經見慣左。
第一round我為左避子彈,可能做左好多騎呢動作......因為個度無cover,只好左右左右咁避....
我發覺如果打中我件衫我只能feel到件衫俾野打凹左,唔痛,可能因為件衫太闊。如果因為咁我唔覺意"不死",實非本人所願。

0 Comments: