Saturday, August 21, 2004

milkman@機場生存紀錄

暑假無啦啦要做eng report, 要出去搵人用英文訪問, 原本話題目做tourism, 後來改做transportation, 原本我認為呢個題目問遊客會唔夠深入,但做完之後覺得都ok,如果d問題可以再set好d就仲好。
跟住就去左機場。機場地圖可到中聯地圖search.
事緣我地乘MTR到東涌,轉S1巴士到機場。路上一路順風,話咁快就到機場客運大樓。由於騏哥是領隊,我地聽騏上將佢o既order, 佢話未到, 我地都唔會落車。其實我曾經懷疑,那個站離大樓已是申手可及,但我想騏哥可能知道下個站仲近,於是我便唔出聲。
後來班長豪賢發現部巴士正往九龍方向駛去,各人心感不妙,騏哥亦落樓問司機,在上層我們發現巴士離機場越來越遠,更有其他乘客上車(部車總站係機場)!最後,騏哥証實我們到站卻無落車,只好在港龍大樓落。
落車的時候我們引來乘客奇異的目光,我想他們在想,港龍幾時請左幾個少年機司?
我們沿東岸路往北行。為何我們不直接穿過草坪呢?因為"地底有高壓電纜"。曾經幾次我們差點想越過左邊的鐵路直去機場,但即使越過了也沒有路去機場。
後來我們來到近機場南交匯處的分叉路,我們往左走發現原來是絕路,唯有硬著頭皮走出馬路,轉入機場路,到旁邊的停車場,再往西行,終於到達久違了的客運大樓。好鐘意阿福個句「好有劫後餘生o既感覺」。
其實呢次都唔可以怪哂騏哥,因為部車雖然唔係循環線,但到總站又不會趕人落車,而是立刻回到東涌,所以我地到總站都唔知。
到了機場,我們用幾個鐘先訪問夠人,我發現二人同行的同常都較得閒,and D西人都幾健談友善.

0 Comments: