Sunday, October 24, 2004

大難不死

19/10我做chem實驗時燒傷隻手。
當時我要燒軟一支破璃管中間部份,然後拉長佢,整capillary tube。之前我已經燒過兩支,但兩支都失敗左。燒第三支時驚死燒得唔夠熱,燒耐少少。燒的時候隻手完全唔覺得熱,因為隻手只掂住tube o既兩邊。當我一拉支tube o既時候突然支tube變熱,之後我就燒傷啦~~
我懷疑因為支tube燒得太熱,所以距離隻手較近位置的部份都已經變軟,只係我察覺唔到。到我一拉支tube時支tube的近手部份都被拉長,之後支管重新定型時放好多熱,迅速傳到我隻手,導致4隻手指燒傷。
之後很多同學紛紛前來慰問,又有同學和technician達文幫我包手指,真係好多謝佢地。
到今日隻手已經好返九成。
之前我試過做phy實驗觸d.c.電達幾千Volt,雖然current得micro-ampere。呢次經歷我都幾「引以為傲」咖~~
當時感覺隻手有d麻痺,同埋好似不斷俾靜電電中咁。

0 Comments: