Wednesday, September 22, 2004

雜記(我仲未死)

好耐無寫過野,係時候post下等d人知道我仲未死。
呢期都有d野值得記下
==================

  • 升左from7突然間勁多test,已經連續兩個week兩個test。已經feel到壓力,最大壓力莫過於bio, 都唔知會點.....
  • 阻治樺呢期都唔知做乜,上堂討論問題或移動張椅子發出少許聲響都shhh我地,幾煩。我估佢呢期受到d高層o既壓力,今年AL bio result可能定佢去留。
  • 912選舉點票點到一鑊泡,我送左李永達番立法局;長毛同鄭大班都入埋,今年立會有野睇啦~~
  • 曹博士今次選舉一世英明盡喪,原因另post

0 Comments: