Thursday, July 22, 2004

polyU之旅

之前報左個interesting problems of physics workshop之類o既野, 尋日走去理大。那天成日落雨, 落下停下咁, 不過個workshop都幾有用。
不過個日成朝都係seminar, 粒幾鐘先有個break, 又要神咁早去, 好多人都訓哂覺, 不過我地見到有個女仔竟然係度抄notes, 令我們十分驚訝。
seminar講左laser, nanotech., smart coating, smart material, physics of sports, ultrasonic, etc...
下午lab visit, 其實都係回應上午o既topics, 不過個度d機又幾特別幾有型。laser個pofessor好搞笑, 又有run一次個lab, 幾特別
最後去左康樂大樓玩遊戲, 臨急臨忙改個組名做mark 6...玩遊戲又狂出矛招, 最後仲要贏埋, 真係吹o張。之後有lucky draw, 我地班有~10個人, 好多獎, 前後number都中獎但我地班竟然無人中?!
個日仲好似見到個舊同學,不過唔知有無認錯, 我見到佢好似唔多想見到我, 我都無謂講啦。

0 Comments: